Menü
  • Call center rendszer
  • Ügyfélszolgálati rendszer
  • Csomagok
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat

Ügyfél-kommunikáció egy rendszeren belül

Posted on 2022.07.26.

Ügyfél-kommunikáció kezelése egy szoftverben

Ügyfél-kommunikáció egy rendszeren belül
Ügyfél-kommunikáció egy rendszeren belül

Szinte elkerülhetetlen, hogy egy ügyfélszolgálat több kommunikációs csatornán is kapcsolatot tartson ügyfeleivel. Az ügyfélszolgálatos kollégák bejövő és kimenő hívásokat kezelnek, e-mailekre válaszolnak, esetleg SMS kommunikációt is bonyolítanak. Majd mindezt – jó esetben – dokumentálják valamilyen ügyfél kezelő rendszerben: kit, mikor, milyen témában kerestek, mi a megkeresések eredménye, kit milyen csatornán kell a későbbiekben felkeresni. Ráadásul egy ügyet akár több kolléga is menedzselhet cégen belül.

Bármennyire is jó a kollégáink rendszerező képessége, a többcsatornás ügyfél-kommunikációt nem könnyű kézben tartani. Szintén fontos szempont, hogy nincs minden kollégának rálátása egy adott folyamatra vagy ügyre, így, ha kiesik egy munkatársunk, akinél az információ van, ki vagyunk szolgáltatva az ő tudásának. Ilyen esetben van segítségünkre az ügyfélszolgálati és call center szoftver.

Megoldások egy rendszeren belül

  • Bejövő és kimenő telefonhívások hívások kezelése
  • SMS kommunikáció
  • Hibajegy kezelés
  • E-mail kommunikáció, több e-mail fiók kezelése
  • Belső kommunikáció a kollégák között
  • Külső rendszerek integrálása

Milyen előnye van?

Egyetlen felület

Kommunikációs csatornától függetlenül, az ügyintéző (kolléga) egy felületen látja a kezelendő ügyeket és megkereséseket. Lényeges könnyebbség, mikor nem kell váltogatni különböző ablakok és kliensek között ahhoz, hogy egy megkeresést lekezeljünk. Az egy felületen való ügyintézés nagy előnye még, hogy az elvégzendő feladatok nem vesznek el.

Átlátható a teljes kommunikáció

Egyszerűen megfogalmazva: nyoma van mindennek. Láthatjuk, hogy ki, mikor és milyen témában kereste fel ügyfélszolgálatunkat. Mivel egy rendszeren belül összekapcsolódnak a csatornák egy közös előzménnyé, nem kell külön platformok között keresgélni.

Határidő kezelése

Segít kézben tartani a határidőket: minden elintézendő és kezelendő ügyhöz határidőket kapcsolhatunk, így a szoftver támogat abban, hogy minden megkeresés, feladat a megfelelő időben kerüljön elvégzésre.

Visszakövethető az ügyféllel történt kommunikáció

Minden adat rendelkezésünkre áll a bejövő megkeresések és kimenő kommunikáció kapcsán, így azokat egyszerűen vissza tudjuk követni és mérni a hatékonyságot. Arról, hogy miben tudnak segítségünkre lenni a mérhető adatok, a hatékony ügyfélszolgálatról szóló cikkünkben írtunk.

Feladatok előzményei és státuszai

Fontos, hogy egy folyamatban lévő ügy kapcsán lássuk az előzményeket és hogy hol tart a folyamat. Nagyobb mennyiségű ügy esetében nagyban megkönnyíti a helyzetünket, nem beszélve arról az esetről, amikor egy kollégánk hosszabb ideig kiesik a munkavégzésből. Ebben az esetben is transzparensek a feladatai a többi kolléga előtt, és át tudjuk tőle venni az ügyet a teljes ügytörténet ismeretében.

Külső rendszerek integrációja

Értelemszerűen nem lehet egy cég teljes ügymenetét egyetlen szoftveren keresztül menedzselni. Ha már használunk egy ügyfél kezelő rendszert, azt API segítségével egyszerűen integrálhatjuk az ügyfélszolgálati és call center szoftverünkbe.

Előző bejegyzés
Mobiltelefonos ügyintézés helyett ügyfélszolgálati rendszer
Következő bejegyzés
Mire figyeljünk egy rendszer bevezetése előtt

Legutóbbi bejegyzések

  • Telefonközpont vagy Call Center rendszer 2023.02.14.
  • Az egyéni mutatók fontossága 2023.01.25.
  • Az IVR előnyei 2023.01.03.
  • Elkerülhetőek a negatív ügyfél visszajelzések 2022.12.20.
  • Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat? 2022.12.04.

Kategóriák

  • Adertis (24)

INFORMÁCIÓ

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

+36 1 44 33 500 helpdesk@adertis.hu Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS

+36 1 44 33 501
noc@adertis.hu
7/24 ügyelet

Call Center rendszer
Ügyfélszolgálati rendszer
Árak, csomagok
Blog
Kapcsolat

Adertis


Cert
Copyright © 2023 Adertis Kft.

Általános szerződési feltételek
Adatkezelés, adatvédelem
Távközlési szolgáltatóknak
Távsegítség kérése