Előfizetői csomagok

Beruházási költség és hűségidő nélkül

Csomagjaink


ÁLTALÁNOS

PRÉMIUM
Általános ügyfélszolgálati és call center funkciók+ Többcsatornás, prémium funkciók, API, Wallboard
Havi rendszerhasználati alapdíj60 000.- Ft75 000.- Ft
Alapdíjban foglalt felhasználók száma (egyidejűleg bejelentkezett felhasználók)5 fő5 fő
További felhasználónkénti havidíj12 000.- Ft / felhasználó15 000.- Ft / felhasználó
Alapdíjban foglalt szoftver használat nélküli IP telefonok száma5 db10 db
Teljes körű funkcionalitás asztali IP telefonokkal és headsettel isIgenIgen
Bevezetési költség, egyszeri díj0.- Ft0.- Ft
Hűségidőnincsnincs
Bevezetés támogatásaIgenIgen
Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatásIgenIgen
ÁLTALÁNOS
60 000 Ft/hó
  • Alapdíjban foglalt felhasználók száma (egyidejűleg bejelentkezett felhasználók): 5 fő
  • További felhasználónkénti havidíj: 12 000.- Ft / felhasználó
  • Alapdíjban foglalt szoftver használat nélküli IP telefonok száma: 5 db
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő: nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen
PRÉMIUM
75 000 Ft/hó
  • Alapdíjban foglalt felhasználók száma (egyidejűleg bejelentkezett felhasználók): 5 fő
  • További felhasználónkénti havidíj: 15 000.- Ft / felhasználó
  • Alapdíjban foglalt szoftver használat nélküli IP telefonok száma: 10 db
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen

Teljes körű távközlési szolgáltatások

Kedvező belföldi mobil és vezetékes percdíjakIgenIgen
Kedvező nemzetközi hívásdíjakIgenIgen
Számhordozás, zöld számok biztosításaIgenIgen
Irodai IP alapú alközpont kialakításaIgenIgen
Hangrögzítés, hangállományok letöltése, belehallgatásIgenIgen

Általános funkciók

Projekt, adatbázis, felhasználó menedzsmentIgenIgen
Fejlett manuális és prediktív tárcsázásIgenIgen
Piackutatói elvárásoknak megfelelő szkriptelési rendszerIgenIgen
Egyszerűen kezelhető statisztikai rendszerIgenIgen
Gyorsan, egyszerűen kezelhető ADMIN felületIgenIgen
Valós idejű, szkript alapú, piackutatói elvárásoknak megfelelő kvótakezelésIgen
Sablonizálható, ütemezhető e-mail küldésIgen
Projektenként testre szabható adatexportIgen
Integrációs felület – API (HTTP REST)Igen

Speciális ügyfélszolgálati megoldások

Asztali IP telefonokkal is működő teljes funkcionalitásIgenIgen
Nem fogadott hívások megjelenítése, egyszerű kezelése operátori felületenIgenIgen
Várakozási sorok, többi munkatárs állapotának megjelenítése kliens oldalonIgenIgen
Munkatárs saját beszélgetéseinek visszahallgatása kliens oldalonIgenIgen
Ügyfél és belső telefonkönyv, hívófél azonosításIgenIgen
Hívásirányítás ügyfél lista alapján (pl. VIP, …)Igen
PIN alapú ügyfél azonosításIgen
Prémium Wallboard kialakításaIgen

Emelt szintű és multichannel funkciók

Belső chatIgen
Bejövő e-mailek kezeléseIgen
Egyedi és tömeges SMS és e-mail küldésIgen
Ticketing, hibajegy alapú ügykezelésIgen
Ügyfél-elégedettségi online kérdőívek kezeléseIgen
Egyedi SIP TRUNK kiépítéseIgen

Irodai telefonközpont

Asztali IP telefonok csatlakoztatásaIgenIgen
Kívülről is hívható konferencia szobaIgenIgen
Több szintű IVR menü, egyedi híváslogika kialakításaIgenIgen
Csengetési sorrendek, csoportok kialakítása (több mellék egyidejű csörgetése)IgenIgen
Több telephely összekapcsolása (asztali készülékek, teljes telefónia)IgenIgen

A feltüntetett árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!