Előfizetői csomagok

Beruházási költség és hűségidő nélkül

Csomagjaink


ÁLTALÁNOS

PRÉMIUM
Általános ügyfélszolgálati és call center funkciók + Többcsatornás, prémium funkciók, API, Wallboard
Havi rendszerhasználati alapdíj 60 000.- Ft 75 000.- Ft
Alapdíjban foglalt felhasználók száma 5 5
További felhasználónkénti havidíj 12 000.- Ft / felhasználó 15 000.- Ft / felhasználó
Alapdíjban foglalt, rendszerhez kapcsolható irodai, asztali telefonok 5 10
Teljes körű funkcionalitás asztali készülékkel és headsettel is Igen Igen
Bevezetési költség, egyszeri díj 0.- Ft 0.- Ft
Hűségidő nincs nincs
Bevezetés támogatása Igen Igen
Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás Igen Igen
ÁLTALÁNOS
60 000 Ft/hó
  • Alapdíjban foglalt felhasználók száma: 5
  • További felhasználók díja (felhasználó/hó): 12 000.- Ft
  • Alapdíjban foglalt rendszerhez kapcsolható irodai IP telefonok: 10
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő: nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen
PRÉMIUM
75 000 Ft/hó
  • Alapdíjban foglalt felhasználók száma: 5
  • További felhasználók díja (felhasználó/hó): 15 000.- Ft
  • Alapdíjban foglalt rendszerhez kapcsolható irodai IP telefonok: 10
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen

Teljes körű távközlési szolgáltatások

Kedvező belföldi mobil és vezetékes percdíjak Igen Igen
Kedvező nemzetközi hívásdíjak Igen Igen
Számhordozás, zöld számok biztosítása Igen Igen
Irodai IP alapú alközpont kialakítása Igen Igen
Hangrögzítés, hangállományok letöltése, belehallgatás Igen Igen

Általános funkciók

Projekt, adatbázis, felhasználó menedzsment Igen Igen
Fejlett manuális és prediktív tárcsázás Igen Igen
Piackutatói elvárásoknak megfelelő szkriptelési rendszer Igen Igen
Egyszerűen kezelhető statisztikai rendszer Igen Igen
Gyorsan, egyszerűen kezelhető ADMIN felület Igen Igen
Valós idejű, szkript alapú, piackutatói elvárásoknak megfelelő kvótakezelés Igen
Sablonizálható, ütemezhető e-mail küldés Igen
Projektenként testre szabható adatexport Igen
Integrációs felület – API (HTTP REST) Igen

Speciális ügyfélszolgálati megoldások

Asztali készülékkel is működő teljes funkcionalitás Igen Igen
Nem fogadott hívások megjelenítése, egyszerű kezelése operátori felületen Igen Igen
Várakozási sorok, többi munkatárs állapotának megjelenítése kliens oldalon Igen Igen
Munkatárs saját beszélgetéseinek visszahallgatása kliens oldalon Igen Igen
Ügyfél és belső telefonkönyv, hívófél azonosítás Igen Igen
Hívásirányítás ügyfél lista alapján (pl. VIP, …) Igen
PIN alapú ügyfél azonosítás Igen
Prémium Wallboard kialakítása Igen

Emelt szintű és multichannel funkciók

Belső chat Igen
Bejövő e-mailek kezelése Igen
Egyedi és tömeges SMS és e-mail küldés Igen
Ticketing, hibajegy alapú ügykezelés Igen
Ügyfél-elégedettségi online kérdőívek kezelése Igen
Egyedi SIP TRUNK kiépítése Igen

Irodai telefonközpont

Asztali IP készülékek csatlakoztatása Igen Igen
Kívülről is hívható konferencia szoba Igen Igen
Több szintű IVR menü, egyedi híváslogika kialakítása Igen Igen
Csengetési sorrendek, csoportok kialakítása (több mellék egyidejű csörgetése) Igen Igen
Több telephely összekapcsolása (asztali készülékek, teljes telefónia) Igen Igen

A feltüntetett árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!

Menü