Csomagok

Csomagjaink


CALL CENTER

PRÉMIUM
Ügyfélszolgálati és call center funkciók További kiemelt, prémium funkciók
Havi rendszerhasználati alapdíj 41 000.- Ft 78 000.- Ft
Alapdíjban foglalt felhasználók száma 4 6
További operátori hvidíj 10 000.- Ft / felhasználó 13 000.- Ft / felhasználó
Alapdíjban foglalt, rendszerhez kapcsolható egyéb irodai IP telefonok 10 20
Teljes körű funkcionalitás asztali készülékkel és headsettel is Igen Igen
Bevezetési költség, egyszeri díj 0.- Ft 0.- Ft
Hűségidő nincs nincs
Bevezetés támogatása Igen Igen
Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás Igen Igen

Teljes körű távközlési szolgáltatások

Kedvező belföldi mobil és vezetékes percdíjak Igen Igen
Kedvező nemzetközi hívásdíjak Igen Igen
Számhordozás, zöld számok biztosítása Igen Igen
Irodai IP alapú alközpont kialakítása Igen Igen
Hangrögzítés, hangállományok letöltése, belehallgatás Igen Igen

Általános funkciók

Projekt, adatbázis, felhasználó menedzsment Igen Igen
Fejlett manuális és prediktív tárcsázás Igen Igen
Piackutatói elvárásoknak megfelelő szkriptelési rendszer Igen Igen
Valós idejű, szkript alapú, több dimenziós kvótakezelés Igen
Sablonizálható, ütemezhető e-mail küldés Igen Igen
Egyszerűen kezelhető statisztikai rendszer Igen Igen
Projektenként testre szabható adatexport Igen Igen
Gyorsan, egyszerűen kezelhető ADMIN felület Igen Igen
Integrációs felület – API (HTTP REST) Igen

Speciális ügyfélszolgálati megoldások

Asztali készülékkel is működő teljes funkcionalitás Igen Igen
Nem fogadott hívások megjelenítése, egyszerű kezelése operátori felületen Igen Igen
Várakozási sorok, többi munkatárs állapotának megjelenítése kliens oldalon Igen Igen
Munkatárs saját beszélgetéseinek visszahallgatása kliens oldalon Igen Igen
Ügyfél és belső telefonkönyv, hívófél azonosítás Igen Igen
PIN alapú ügyfél azonosítás Igen
Wallboard kialakítása Igen

Emelt szintű és multichannel funkciók

Web alapú naptár funkció, pl. időpont egyeztetéshez Igen
Sablon alapú egyedi és tömeges SMS küldés Igen
Ticketing, hibajegy alapú ügykezelés Igen
Web alapú hibabejelentő, ticket formok készítése és kezelése Igen
Ügyfél-elégedettségi online kérdőívek kezelése Igen
Egyedi integráció (SalesAutoPilot, MiniCRM, SalesForce, …) Igen
CapITris Integrator (közvetlen, belső hálózaton futó, adatbázis alapú integrációs megoldás) Igen

Irodai telefonközpont

Asztali IP készülékek csatlakoztatása Igen Igen
Kívülről is hívható konferencia szoba Igen Igen
Több szintű IVR menü, egyedi híváslogika kialakítása Igen Igen
Csengetési sorrendek, csoportok kialakítása (több mellék egyidejű csörgetése) Igen Igen
Több telephely összekapcsolása (asztali készülékek, teljes telefónia) Igen Igen

A feltüntetett árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!

CALL CENTER és ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
41 000 Ft/hó
  • Havi rendszerhasználati alapdíj: 41 000.- Ft
  • Alapdíjban foglalt munkaállomások száma: 4
  • Alapdíjban foglalt rendszerhez kapcsolható irodai IP telefonok: 10
  • További operátori munkaállomások díja (munkaállomás/hó): 10 000.- Ft
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő: nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen
PRÉMIUM
78 000.- Ft/hó
  • Havi rendszerhasználati alapdíj: 78 000.- Ft
  • Alapdíjban foglalt munkaállomások: 6
  • Alapdíjban foglalt, rendszerhez kapcsolható irodai IP telefonok: 20
  • További operátori munkaállomások díja (munkaállomás/hó): 13 000.- Ft
  • Bevezetési költség, egyszeri díj: 0.- Ft
  • Hűségidő nincs
  • Bevezetés támogatása: Igen
  • Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás: Igen
Menü