![Nielsen](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/nielsen.png)
Telefon, e-mail és SMS kezelése egy szoftverben
![Ügyfélszolgálati rendszer](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-informacio.jpg)
Hívások kezelése, hangrögzítés
Valós idejű információ a vezetők és munkatársak számára az ügyfélszolgálat működéséről.
Részletes statisztika a bejövő hívások eloszlásáról, megválaszolásáról és munkaidő mérésről.
Tömeges hívások könnyű kezelhetősége, adminisztrálása és követése.
Hibabejelentő, panaszkezelő űrlapok létrehozása forgatókönyvek és szkriptek alkalmazásával.
![Hatékony kommunikáció telefonon, e-mailen és SMS-ben egy rendszeren belül](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-kommunikacio.jpg)
Kommunikáció több csatornán
Hatékony kommunikáció telefonon, e-mailen és sms-ben egy rendszeren belül ügyfeleivel és munkatársaival.
Nem csupán az ügyfélszolgálati munkatársak, hanem a teljes cég irodai telefonos kommunikációja integrálható a hatékonyabb működés érdekében.
Egyszerű kezelhetősége miatt a megoldásunk gyorsan bevezethető.
![Valós idejű ügyfélszolgálat monitorozás](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-statisztikak.jpg)
Statisztikák, integráció
Valós idejű felügyelet és statisztikák általi ügyfélszolgálat monitorozás.
Lehetőség van a zárva tartás, ügyelet, IVR-ben letett hívások operátori oldalon történő kezelésére is.
Integrálható ügyviteli, CRM, ERP szoftverek, ezáltal a rendszerben automatikusan azonosíthatók, priorizálhatók (normál, VIP ügyfél) a hívások.
Milyen megoldást kínálunk?
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/01/adertis-nyitooldal-ikon-01-300x239.jpg)
Hívások kezelése
Operátori felületünkön teljes körű információt biztosítunk, hogy egyszerűen, átlátható módon kezeljék a beérkező hívásokat.
– Nem fogadott, IVR-ben letett, zárvatartás alatt hívott rekordok megjelenítése
– Visszahívások kezelése, másik munkatársra kiosztása
– Munkatársak állapotának megjelenítése (ki van szüneten, vonalban, … mennyi ügyfél várakozik)
– Asztali készülékes vagy softphone üzemmód akár mellékenként eltérően
– Ügyfél és belsős telefonkönyv kialakítása
– Hívó fél azonosítása (kapcsolattartó szinten is)
– Operátori előzmények megjelenítése, hanganyag visszahallgatási lehetőség
Telefon, e-mail, sms és hibajegyek kezelése
Beállítható státuszok alapján nyomon követhető a nyitott, folyamatban lévő és megválaszolt e-mailes megkeresések.
– A beérkező e-mailek megfelelő ügyintézőhöz rendelhetők, aki az adott e-mail felelőse lesz
– E-mailek mappákba történő rendezése által a visszakereshetőség is egyszerűsödik
– Előre megírt sablon válaszok a gyors és hatékony ügyintézéshez
– Tömeges vagy egyedi e-mail, sms kiküldési lehetőség
– Hibajegyek (ticketek) létrehozása, feldolgozása a különböző csatornákon beérkező megkeresésekhez, ügyekhez
– sms-ek kezelése, ütemezése
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-tel-mail-sms-kezeles-300x300.jpg)
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/05/adertis-ugyfelszolgalat-headset-aszali-2-300x271.jpg)
Headset vagy asztali készülékes használat
Headset-es vagy teljes értékű asztali készülék működtetése, vagy ezek kombinációja, akár munkaállomásonként eltérően is
– Asztali készülék használata esetén a hívások fogadása a klasszikus módon, a telefonkészüléken történik, mindemellett a rendszer minden funkciója változatlanul elérhető
– Ideális megoldás RDP (Távoli asztali kapcsolat) használata esetén
– Ajánlott olyan cégek esetében, ahol más feladatokat is el kell látnia a munkatársnak, így nem megvalósítható a headset folyamatos használata (pl. személyes ügyfélszolgálat, általános irodai munka)
Szkriptek és folyamatok kezelése
Egyedi űrlapok, folyamatok segítségével a teljes hívási folyamat lekezelhető, adatok rögzíthetőek.
– Összetett szkriptelési rendszer
– Információ gyűjthető az érdeklődési körről (pl. ajánlatkérés adott termékről)
– Panaszkezelési űrlapok kialakítása
– Egyedi folyamatok biztosítása
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-szkriptek-folyamatok-300x300.jpg)
Minden, ami a jó döntéshez kell!
Wallboard kialakítása
![Wallboard kialakítása az ügyfélszolgálati rendszerben](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2019/11/screen13.png)
Ügyfelenként teljes eseménytörténet
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/history.png)
Híváskezelési és operátori statisztikák
![Híváskezelési és operátori statisztikák az ügyfélszolgálati szoftveren belül](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2019/12/stat.png)
Szolgáltatási szint statisztika
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/sla.png)
Az Ön igényeire figyelünk!
Komplex funkcionalitás, egyszerű kezelhetőség
Ügyfeleink
Hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánlás
![Nielsen](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/nielsen.png)
![BellResearch](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/bellresearch.png)
![mentavill](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/mentavill.png)
![euDiakok](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/eudiakok.png)
![lira](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/lira.png)
![szegimedical](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/szegimedical.png)
![telekom](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/header-tlogo-100_50.png)
![Fábián Autó](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/fabian.jpg)
![kocsiguru](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/kocsiguru.jpg)
![radium](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/radium.png)
![miele](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/miele.png)
![e2](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/e2hun.png)
![EU-Solar](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/EU-Solar-1.png)
![otthondepo](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/otthondepo.png)
![hrmcenter](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/hrmcenter.jpeg)
![emineo](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/emineo.png)
![erzsebetfurdo](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/erzsebetfurdo.png)
![iqbmedical](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/iqbmedical.png)
![saldo](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/saldo.jpg)
![heavytools](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/heavytools.png)
![erste bank](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/erste.png)
![mindentment](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/mindentment.png)
![pelsokom](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/pelsokom.png)
![doktor24](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/doktor24.png)
![bestbyte](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/bestbyte.png)
![foxpost](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/foxpost.png)
![PharmaCloud](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/pharmacloud.png)
![oktogon medical](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/oktogonmedical-1.png)
![Wotan](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/wotan.png)
![kutyubazar](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/kutyubazar.png)
![Magyar Agrárgazdasági Kamara](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/nak.png)
![tkk](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/tkk.png)
![czeizel](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/czeizel.png)
![ujfurdo](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/ujfurdo.png)
![bmm](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/bmm.jpg)
![aesthetica](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2023/11/aesthetica.png)
Alakítsa ki velünk vállalkozása sikeres ügyfélszolgálatát!
200+ ügyfél, 15+ év szakmai háttér, 300 000+ hívás kezelése naponta
Segítőkész szakmai támogatás, beruházási költségek és hűségidő nélkül, felhő alapokon
Írjon nekünk, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!
![](https://www.adertis.hu/wp-content/uploads/2021/02/adertis-ugyfelszolgalat-szkriptek-folyamatok.jpg)