Innovatív megoldás a sikeres ügyfélszolgálatért

Hívások kezelése, hangrögzítés

Napi 20-30 hívás felett értékes ügyfél hívások, lead-ek veszhetnek el, illetve nehezen követhető ki lett visszahívva és ki nem.  A munkatársak és vezetők teljes körű információt kapnak az ügyfélszolgálat működéséről valós időben. Részletes statisztika áll rendelkezésre a beérkező hívások eloszlásáról, megválaszolásáról és a hozzá szükséges munkaidők méréséről.

Szkriptek készítésével a hívásokhoz hibabejelentő, panaszkezelő űrlap, témakör csoportosítás hozható létre. (pl. kategóriák, ajánlatkérés, megrendelés, tájékoztatás)

Kommunikáció több csatornán

Felhő alapú, otthoni munkavégzés támogatással munkatársai egy rendszerben, hatékonyan tudnak kommunikálni telefon, e-mail és sms csatornán ügyfeleivel.

Irodai telefon alközponti funkcióval nem csak az ügyfélszolgálati munkatársak, hanem a cég teljes irodai telefonos kommunikációja integrálható, a cég többi munkatársa is bekapcsolható a folyamatokba.

Egyszerű kezelhetőség miatt a megoldásunk gyorsan bevezethető.

Statisztikák, felügyelet, integráció

Valós idejű felügyeletet és statisztikákat biztosít a rendszer, amiben különböző bontások szerint tudjuk ügyfélszolgálatunkat monitorozni. Lehetőség van a zárva tartás, ügyelet, IVR-ben letett hívások operátori oldalon történő kezelésére is.

Ügyviteli, CRM, ERP szoftver használata esetén a rendszerek integrálhatóak, így a telefonszám alapján az ügyfélszolgálati rendszerben akár automatikus hívó azonosítás, priorizálás (normál, vip ügyfél, …) is történhet.

Milyen megoldást kínálunk?

Hívások kezelése

Operátori felületünkön teljes körű információt biztosítunk, hogy egyszerűen, átlátható módon kezeljék a beérkező hívásokat

– Nem fogadott, IVR-ben letett, zárvatartás alatt hívott rekordok megjelenítése
– Visszahívások kezelése, másik munkatársra kiosztása
– Mennyi ügyfél várakozik jelenleg
– Többi munkatárs állapota (ki van szüneten, …)
– Asztali készülékes vagy softphone üzemmód akár mellékenként eltérően

Részletes híváskezelési és operátori statisztikák
E-mail, SMS és hibajegyek kezelése

Teljes körű megoldást kínálunk e-mail, SMS és ticketek kezelésére,  hogy a különböző csatornákon beérkező megkeresések egyszerűen és átlátható módon legyenek kezelhetőek.

– Bejövő, kimenő egyedi és tömeges e-mailek kezelése
– Állapotok kezelése, felelősök hozzárendelése
– SMS-ek kezelése, ütemezése
– Hibajegyek létrehozása, kezelése, ügyek priorizálása

Részletes szolgáltatási szint statisztika
Szkriptek és folyamatok kezelése

Egyedi űrlapok, folyamatok segítségével a teljes hívási folyamat lekezelhető, adatok rögzíthetőek

– Összetett szkriptelési rendszer
– Információ gyűjthető az érdeklődési körről (pl. ajánlatkérés adott termékről)
– Panaszkezelési űrlapok kialakítása
– Egyedi folyamatok biztosítása

Wallboard kialakítása
Telefonkönyv, operátori előzmények

– Ügyfél és belsős telefonkönyv kialakítása
– API integráció meglévő ügyviteli / crm rendszerrel
– Hívó fél azonosítása kapcsolattartó / kontakt szinten
– Operátori előzmények megjelenítése, hanganyag visszahallgatási lehetőség

Ügyfelenként teljes eseménytörténet

KKV támogató megoldások

Ügyfeleink között megtalálható számos KKV cég, ismerjük a nehézségeiket, és igyekszünk számukra is megfelelő megoldásokkal szolgálni.

Tudjuk, hogy sok esetben nincs külön munkatárs supervisori feladatok ellátására, így igyekeztünk jóval több funkcionalitást biztosítani kliens oldalon is (saját beszélgetések visszahallgatása, előzmények, telefonkönyv, kövess mobilon, fejlett és szűrhető manuális tárcsázás)

Headset vagy asztali készülék?

Vagy mindkettő. Headset, asztali vagy hordozható készülékes megoldás. Igazodva a speciálisabb igényekhez, rendszerünk mindhárom megoldásra kínál lehetőségeket, akár munkaállomásonként eltérően is.

Ideális megoldás lehet RDP (Távoli asztal kapcsolat) használata esetén, illetve olyan munkakörök esetében ahol nem megoldható a folyamatos headset viselése. (pl. személyes ügyfélszolgálat, általános irodai munka)

Valódi rendszertámogatás

Gyors, szakmailag felkészül és segítőkész helpdesk-el rendelkezünk. Pontosan tudjuk, hogy több feladatot kell vállalnunk egy informatikai rendszer szolgáltatásán túl.

A kiváló ügyfélélményt 30-40%-ban a rendszer támogatásának minősége határozza meg. Lehet összetett, komplex rendszereket készíteni, de ha nincs megfelelő szintű szakmai támogatás hozzá, akkor csak -döcögősen- fog működni az.

Menü