Kiemelkedő funkcionalitás, kedvező ár

Hívás és kampánykezelés

Telesales, telemarketing, piackutatási és behajtási kampányok kezelése
Piackutatói igényeknek is megfelelő szkript és kvóta kezelés
Egyszerű projekt, adatbázis és felhasználó menedzsment
Hatékony prediktív tárcsázási lehetőségek
Fejlett manuális kampánykezelés és részletes kereshetőséggel ellátott manuális tárcsázás
Sablonizálható, ütemezhető e-mail küldés
Teljes körű hívásrögzítés és egyszerű visszakeresési felület
phone_callback

Ügyfélszolgálatok

Multichannel funkciók egy rendszerben integrálva
Sablon alapú e-mail és sms küldés
Akár mellékenként eltérő asztali készülékes vagy softphone-os működés
Ügyfél és belső telefonkönyv kialakítása
PIN kódos és hívószám alapján azonosítás és hívásirányítás
Ticket, hibajegyek kezelése
Párhuzamos kampánykezelés
Előzmények, hanganyag visszahallgatás operátor által

Behajtás és követeléskezelés

Definiálható, többlépcsős behajtási folyamatok
Telefon, e-mail, sms, postai levél automatizált készítése
Integráció core rendszerrel
Egyedi kezelési folyamatok
Prediktív hívások kezelése
Papír alapú felszólító, tájékoztató levelek generálása

Online kérdőívek, piackutatás

Online ügyfél-elégedettségi kérdőívek
Kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
Ügyfél adatbázis frissítése, telefonon és online űrlapokkal
Piackutatói elvárások szerinti szkriptkezelés, SPSS export
Valós idejű, többdimenziós kvótakezelés

Valós idejű felügyelet, statisztikák, wallboard

Valós idejű statisztikák, operátori teljesítmény mérése
Egyedi wallboard kialakítása
Folyamatos monitoring, belehallgatás
Valós idejű projektköltség kalkuláció

Speciális funkciók

Asztali készülékes (rdp vagy vékonykliens) és headset-es működés mellékenként eltérően
Fejlett híváslista kezelés, egy lista több projekthez is tartozhat
IVR automata kampányok
Speciális integráció – DB2API kapcsolat
Saját, rendszerbe integrált időpontszervezés webes naptár funkciókkal

Intergráció, adatbiztonság

Egyszerűen integrálható REST API
ISO 27001-es információbiztonsági tanúsítvánnyal rendelkezünk
Auditált, zárt számlázási rendszerrel rendelkezünk
Nagy teljesítményű, minőségi, redundáns rendszereket használunk

Teljes körű távközlési szolgáltatások

Kedvező mobil és vezetékes percdíjak
Számhordozás, zöld számok biztosítása
Hangrögzítés, hanganyagok tárolási igényeknek megfelelően
Irodai telefonközpont kialakítása

Kiemelt helpdesk, rendszertámogatás

Szakértő és segítőkész csapatunk számos ügyfélnél bizonyított már. Egy összetett rendszer esetében legalább annyira fontos a segítőkész, szakmai támogatás biztosítása, mint maga a fejlesztés vagy az üzemeltetés. Alapvető érdekünk, hogy ügyfeleinket maximális kiszolgálásban részesítsük, ha kell többlet feladatokat is vállaljunk az üzemeltetés során.

KKV barát megoldások

Szolgáltatásunkban igyekszünk a kisebb vállalatok számára is prémium megoldást biztosítani. Számos olyan funkciót valósítottunk meg, amivel könnyebbé tettük ügyfeleink mindennapi működését.

Letisztult, intuitív felületek

Stabilitásra, egyszerű kezelhetőségre törekszünk, mindamellett, hogy piackutatói igényeket is kielégítő szkriptelési felületet tudunk biztosítani ügyfeleink részére. Egy ilyen rendszernél rendkívül fontos, hogy átgondolt, letisztult felületekkel, folyamatokkal rendelkezzen. A CapITrist több, mint egy évtizede fejlesztjük piaci igényeknek megfelelően, figyelembe véve, hogy a stabil, üzletileg megfelelő minőségben, minél kevesebb szakértelemmel jól működtethető legyen.

Menü