Blog

Elkerülhetők a negatív ügyfél visszajelzések

Negatív ügyfél benyomások, amelyek elkerülhetők Többször írtunk már azokról a call center szoftver funkciókról, amelyek egy cég működését és folyamatait segítik, egyszerűsítik, valamint optimalizálják. A call centerek és ügyfélszolgálatok esetében kiemelten fontos, hogy a munkatársak kezében minden olyan eszköz meglegyen, amivel gyorsan, egyszerűen és visszakövethetően bonyolíthatják le az ügyfél-kommunikációt. Emellett…

Ügyfél-kommunikáció egy rendszeren belül

Ügyfél-kommunikáció kezelése egy szoftverben Szinte elkerülhetetlen, hogy egy ügyfélszolgálat több kommunikációs csatornán is kapcsolatot tartson ügyfeleivel. Az ügyfélszolgálatos kollégák bejövő és kimenő hívásokat kezelnek, e-mailekre válaszolnak, esetleg SMS kommunikációt is bonyolítanak. Majd mindezt – jó esetben – dokumentálják valamilyen ügyfél kezelő rendszerben: kit, mikor, milyen témában kerestek, mi a megkeresések…

Az IVR előnyei

Miért érdemes bevezetni az IVR-t? A sikeres és gyorsan növekvő cégek nagy része az automatizált folyamatok mellett teszik le a voksukat. Miért? Mert hatékonyabbak, minimalizálják a hibalehetőségeket, és nem mellesleg pozitívabb benyomást keltenek az ügyfelekben. Utóbbi természetesen csak abban az esetben érvényes, ha az automatizmus nem csupán a belső működésre…

Mobiltelefonos ügyintézés helyett ügyfélszolgálati rendszer

Ügyfélszolgálati rendszer előnyei a mobiltelefonos ügyintézéssel szemben A kimenő és bejövő hívások lebonyolítása mobiltelefonnal egyszerű és költséghatékony megoldásnak tűnhet: kollégáid kezébe adsz egy mobil készüléket, akik munkaidejükben kezelik a hívásokat, majd beszámolnak róla, hogy nagyjából mennyi hívást kezeltek és azokat milyen sikerességgel. Lássuk be, hogy ebben az esetben csak és…

Az egyéni mutatók fontossága

Ezeket az adatokat vizsgáld egyéni szinten! Előző bejegyzésünkben bemutattuk, hogy milyen mérőszámokat érdemes vizsgálni és elemezni annak érdekében, hogy maximalizálni tudjuk ügyfélszolgálatunk vagy call centerünk teljesítményét. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy bármennyire is komplex és funkciójában gazdag szoftvert használunk, a legfontosabb tényező mégis a kommunikációt lebonyolító munkatárs. Szakmai cikkünkben most…

Mérj, elemezz és optimalizálj

Így lesz hatékony az ügyfélszolgálatod teljesítménye! Egy Ügyfélszolgálat vagy Call Center esetében kiemelten fontos, hogy hatékonyan működjön. Igaz ez a belső folyamatokra, valamint az ügyfeleket érintő benyomásokra és tapasztalatokra is. Tehát két aspektusból is érdemes monitorozni, miként működik az ügyfélszolgálatunk vagy Call Centerünk. Mitől lesz hatékony a működése? Ahhoz, hogy…

Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat?

Adertis
Természetesen az emberi tényező a legfontosabb, de véleményünk szerint lehet még pár apróbb szempont: Zárvatartás jelzése? Ügyfélélmény tekintetében nagy különbség van két cég ügyfélszolgálati hívása között vevőként a, – Kicsöng de nem veszi fel senki… – Kikapcsolt mobil…. b, – Ön a Sikeres Ügyfélszolgálatot hívta, tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálatunk jelenleg zárva…

A helpdesk támogatás fontossága

Adertis
Egy informatikai szolgáltatáshoz szinte kivétel nélkül kapcsolódik Helpdesk támogatás is, ami olyan esetekben áll rendelkezésünkre, amikor a szolgáltatás működésével vagy használatával kapcsolatban segítségre van szükségünk. A jól működő támogatás nagy mértékben függ a segítségnyújtás minőségétől, ill. attól, hogy az adott kérdést, vagy esetleges problémát milyen gyorsan és hatékonyan tudják megoldani.…

A Home Office nehézségei

Adertis
Ez a típusú munkavégzés izgalmas kihívások elé állítja a munkáltatókat és a munkavállalókat egyaránt, viszont az otthoni munkavégzésre való átállás teljesen mást jelent egy cég vezetője számára, mint a munkavállalóinak. Számukra a legnagyobb kihívást a mindennapi folyamatok kidolgozása jelenti, aminek hiányában sokszor a kontroll elvesztését tapasztalhatjuk, a rossz kommunikáció, a…

A felhő alapú rendszerek előnyei

Adertis
A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek. Ez a számos előnynek köszönhető, mely nem csak mobilitást és gyorsabb használatot eredményeznek, hanem gazdasági szempontból is sok kiadástól kímélnek meg minket. A felhő alapú megoldások leginkább egy olyan üzleti modellt takarnak, melyek ugyanolyan szoftvereket, alkalmazásokat biztosítanak, amelyek eddig csak…
Menü