Blog

Telefonközpont vagy Call Center rendszer

Adertis
Egy call center rendszer az ügyfélkezelés minden részfeladatában többet tud nyújtani egy telefonközpontnál A telefonközpont és a call center rendszer közötti különbségről Mi a különbség egy paraméterezhető felülettel rendelkező telefonközpont…

Az egyéni mutatók fontossága

Adertis
Ezeket az adatokat vizsgáld egyéni szinten! A statisztikázható ügyfélkezelő rendszer pótolhatatlan az egyéni mutatók javításában. Előző bejegyzésünkben bemutattuk, hogy milyen mérőszámokat érdemes vizsgálni és elemezni annak érdekében, hogy maximalizálni tudjuk ügyfélszolgálatunk…

Az IVR előnyei

Adertis
Miért érdemes bevezetni az IVR-t? Az IVR vagy hangmenü előnyei: állandó elérhetőség, önkiszolgáló mód, pontos adatszolgáltatás,minimális hibalehetőség A sikeres és gyorsan növekvő cégek nagy része az automatizált folyamatok mellett teszi…

Elkerülhetőek a negatív ügyfél visszajelzések

Adertis
Hogyan érhetünk el pozitív ügyfélélményt? Egy teljeskörű híváskezelésre képes call center rendszerrel elkerülhetjük a negatív ügyfélélményt . Egy teljeskörű híváskezelésre képes call center rendszer bevezetésével elkerülhetjük a negatív ügyfélélményt. Természetesen…

Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat?

Adertis
A cég kedvező megítélésének feltétele egy kedves ügyfélszolgálati munkatárs és egy profi híváskezelő rendszer Az ügyfélszolgálatok sikerességének hátteréről Egy cég hosszú távon is kedvező megítélésének záloga a magas szintű ,…

Jön a szezon

Adertis
Egy új rendszer bevezetésének ideális időpontja Új ügyfélszolgálati rendszert a szezon után jó bevezetni, mert ilyenkor van elég idő tesztelni és cégre szabni. Kevés kivétellel minden cég életében vannak szezon…

Ügyfélélmény növelés automatizmussal

Adertis
Az automatikus hangmenü hatékony eszköz az ügyfélélmény növelésében Az automatikus hangmenü rendszer hatásai az ügyfélélményre Nagyot fordult a világ az ügyfelek kiszolgálása terén. Egyre komolyabb elvárásoknak kell megfelelnünk azért, hogy…

Változó gazdasági helyzet és az ezzel járó nehézségek

Adertis
Az új kihívásokra egy rugalmas, felhőalapú ügyfélkezelő rendszer megfelelő választ ad A változásokra adható lehetséges válasz Az elmúlt időszak változásait szinte tevékenységi körtől függetlenül megérzik a cégek, cégvezetők, alkalmazottak és…

Profi ügyfélkezelés széles eszköztárral

Adertis
A professzionális ügyfélkezelés széles eszköztárának szerteágazó pozitív hatásai vannak Egy jó ügyfélkezelő szoftver hatékonyságnövelő eszközei Az ügyfélkezelés hatékonyságának folyamatos javítása az egyre magasabb elvárások miatt ma már alapvető kritérium, ha…

Mitől lesz jó a helpdesk támogatás?

Adertis
A jó helpdesk szolgáltatáshoz szükséges funkciókat az igényes ügyfélkezelő rendszerek tudják biztosítani A helpdesk támogatásról A magas színvonalú helpdesk szolgáltatás minden eddiginél fontosabb a felhasználói elégedettség szempontjából, ahogy erről már…

Mire figyeljünk egy rendszer bevezetése előtt

Adertis
A változás lépéseit és a lehetséges buktatókat is ismernünk kell Egy új rendszer sikeres bevezetése alapos felkészülést igényel Egy új ügyfélszolgálati rendszer bevezetése előtt sok-sok kérdés és bizonytalanság lehet bennünk.…

Ügyfélkommunikáció egy rendszeren belül

Adertis
Egy ügyfélszolgálati és call center rendszer átfogó megoldást ad az ügyfélkezelésre A rendszerben kezelt ügyfélkommunikáció előnyei Alábbi cikkünkben annak járunk utána, hogy milyen funkciókat tud kezelni és milyen lehetőségeket kínál…

Mobiltelefonos ügyintézés helyett ügyfélszolgálati rendszer

Adertis
A mobiltelefonos ügyintézés korlátozott lehetőségeinél jóval többet nyújt egy ügyfélszolgálati rendszer Egy ügyfélszolgálati rendszer előnyei a mobiltelefonos ügyintézéssel szemben A kimenő és bejövő hívások lebonyolítása mobiltelefonnal egyszerű és költséghatékony megoldásnak…

A helpdesk támogatás fontossága

Adertis
A magas színvonalú helpdesk szolgáltatás egy call center szoftver esetében elengedhetetlen feltétel Rendszerszintű szoftvereknél elengedhetetlen a minőségi helpdesk támogatás Egy informatikai szolgáltatáshoz szinte kivétel nélkül kapcsolódik helpdesk támogatás is. Ez…

Panaszkezelés hívásrögzítéssel

Adertis
A hívásrögzítés a panaszkezelés során számos további előnnyel jár A hívásrögzítés számos előnyéről Miért fontos és mire jó a hívásrögzítés a telefonos panaszkezelésben? Miért szerencsés, ha olyan ügyfélszolgálati rendszert választunk,…

A home office nehézségei

Adertis
A home office sajátos követelményrendszerének tökéletes kiszolgálója egy felhőalapú kommunikációs rendszer Milyen megoldást kínál a home office követelményeire egy felhőalapú kommunikációs rendszer? Az otthoni munkavégzés izgalmas kihívások elé állítja a…

Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Adertis
Minden cég egyedi, ezért az ügyfélkommunikációs megoldást ehhez igazítva kell kiválasztani A cégnek megfelelő ügyfélkommunikációs megoldás kiválasztása Minden cégvezető életében elsőrangú kérdés, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni az üzletmenetet, gördülékenyebbé…

A felhő alapú rendszerek előnyei

Adertis
Saját szoftverünk egy felhőalapú ügyfélkezelő rendszer, ezért a felsorolt előnyök mindegyikével rendelkezik Miért jó, ha felhőalapú call center rendszert választunk? A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek.…