Blog

A helpdesk támogatás fontossága

Adertis
Egy informatikai szolgáltatáshoz szinte kivétel nélkül kapcsolódik Helpdesk támogatás is, ami olyan esetekben áll rendelkezésünkre, amikor a szolgáltatás működésével vagy használatával kapcsolatban segítségre van szükségünk. A jól működő támogatás nagy mértékben függ a segítségnyújtás minőségétől, ill. attól, hogy az adott kérdést, vagy esetleges problémát milyen gyorsan és hatékonyan tudják megoldani.…

A Home Office nehézségei

Adertis
Ez a típusú munkavégzés izgalmas kihívások elé állítja a munkáltatókat és a munkavállalókat egyaránt, viszont az otthoni munkavégzésre való átállás teljesen mást jelent egy cég vezetője számára, mint a munkavállalóinak. Számukra a legnagyobb kihívást a mindennapi folyamatok kidolgozása jelenti, aminek hiányában sokszor a kontroll elvesztését tapasztalhatjuk, a rossz kommunikáció, a…

A felhő alapú rendszerek előnyei

Adertis
A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek. Ez a számos előnynek köszönhető, mely nem csak mobilitást és gyorsabb használatot eredményeznek, hanem gazdasági szempontból is sok kiadástól kímélnek meg minket. A felhő alapú megoldások leginkább egy olyan üzleti modellt takarnak, melyek ugyanolyan szoftvereket, alkalmazásokat biztosítanak, amelyek eddig csak…

Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Adertis
Szükségem van-e ügyfélszolgálati és call center rendszerre? Minden cégvezető életében fontos téma, hogy hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni az üzletmenetet, több ügyfelet szerezni és semmiképpen sem elveszíteni azokat az érdeklődőket és potenciális ügyfeleket, akik szeretnének kapcsolatba lépni velünk. A változtatás minden esetben komoly fejtörést okoz mivel nagy kockázattal jár, egy…

Ügyfélélmény növelés automatizmussal

Adertis
Nagyot fordult a világ az ügyfelek kiszolgálását tekintve. Egyre komolyabb elvárásoknak kell megfelelnünk, hogy az ügyfélkörünk bővüljön, elégedett maradjon és visszatérjenek hozzánk a későbbiekben is. Nem elég már csupán egy kiváló termék, vagy szolgáltatás, mára már az ügyfelek vásárlás vagy együttműködés alatt szerzett tapasztalata is nagy mértékben befolyásolja a későbbi…

Telefonközpont vagy Call center rendszer

Adertis
Mi a különbség egy paraméterezhető felülettel rendelkező telefonközpont és egy call center rendszer között? Összeszedtünk pár szempontot ami véleményünk szerint szükséges ahhoz, hogy call center rendszernek nevezhessük egy megoldást. Az, hogy egy ügyfélnek pontosan melyikre van szüksége nagyon sok tényezőtől függ, erről a későbbiekben fogunk írni. Munkatársak, operátorok kezelése Egy…
Menü