Blog

Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Adertis
Szükségem van-e ügyfélszolgálati és call center rendszerre? Minden cégvezető életében fontos téma, hogy hogyan lehetne még hatékonyabbá tenni az üzletmenetet, több ügyfelet szerezni és semmiképpen sem elveszíteni azokat az érdeklődőket és potenciális ügyfeleket, akik szeretnének kapcsolatba lépni velünk. A változtatás minden esetben komoly fejtörést okoz mivel nagy kockázattal jár, egy…

Ügyfélélmény növelés automatizmussal

Adertis
Nagyot fordult a világ az ügyfelek kiszolgálását tekintve. Egyre komolyabb elvárásoknak kell megfelelnünk, hogy az ügyfélkörünk bővüljön, elégedett maradjon és visszatérjenek hozzánk a későbbiekben is. Nem elég már csupán egy kiváló termék, vagy szolgáltatás, mára már az ügyfelek vásárlás vagy együttműködés alatt szerzett tapasztalata is nagy mértékben befolyásolja a későbbi…

Telefonközpont vagy Call center rendszer

Adertis
Mi a különbség egy paraméterezhető felülettel rendelkező telefonközpont és egy call center rendszer között? Összeszedtünk pár szempontot ami véleményünk szerint szükséges ahhoz, hogy call center rendszernek nevezhessük egy megoldást. Az, hogy egy ügyfélnek pontosan melyikre van szüksége nagyon sok tényezőtől függ, erről a későbbiekben fogunk írni. Munkatársak, operátorok kezelése Egy…
Menü