A modern és hatékony ügyfélszolgálat érdekében nyomja meg az 1-es gombot. Biztosan Ön is ismeri azt a fajta hívásfogadást, amikor a hívott szám végén egy automata jelentkezik és ott különböző…
Így lesz hatékony az ügyfélszolgálatod teljesítménye! Mérj, elemezz és optimalizálj Egy Ügyfélszolgálat vagy Call Center esetében kiemelten fontos, hogy hatékonyan működjön. Igaz ez a belső folyamatokra, valamint az ügyfeleket érintő…
VoIP telefonközpontra épülő szolgáltatások előnyei A VoIP betűszó digitalizált hangtovábbítást jelent interneten keresztül (Voice Over Internet Protocol), ami leegyszerűsítve azt jelenti, hogy nem hagyományos telefonvonalra fizetünk elő (valamelyik telefonszolgáltatónál), hanem…
Amikor egy cégvezető érzékeli, hogy bármilyen okból már nem megfelelő, nem elég korszerű az ügyfelekkel való (jellemzően telefonos, de egyre inkább más csatornákon is folyó) eddigi kommunikációja – akkor a…