Blog

Mi az az IVR rendszer?

Adertis
A modern és hatékony ügyfélszolgálat érdekében nyomja meg az 1-es gombot. Biztosan Ön is ismeri azt a fajta hívásfogadást, amikor a hívott szám végén egy automata jelentkezik és ott különböző…

Mérj, elemezz és optimalizálj

Adertis
Így lesz hatékony az ügyfélszolgálatod teljesítménye! Mérj, elemezz és optimalizálj Egy Ügyfélszolgálat vagy Call Center esetében kiemelten fontos, hogy hatékonyan működjön. Igaz ez a belső folyamatokra, valamint az ügyfeleket érintő…

VoIP telefonközpontra épülő szolgáltatások előnyei

Adertis
VoIP telefonközpontra épülő szolgáltatások előnyei A VoIP betűszó digitalizált hangtovábbítást jelent interneten keresztül (Voice Over Internet Protocol), ami leegyszerűsítve azt jelenti, hogy nem hagyományos telefonvonalra fizetünk elő (valamelyik telefonszolgáltatónál), hanem…