Menü
  • Call center rendszer
  • Ügyfélszolgálati rendszer
  • Csomagok
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat

A felhő alapú rendszerek előnyei

Posted on 2022.02.23.
A felhő alapú rendszerek előnyei
A felhő alapú rendszerek előnyei

A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek. Ez a számos előnynek köszönhető, mely nem csak mobilitást és gyorsabb használatot eredményeznek, hanem gazdasági szempontból is sok kiadástól kímélnek meg minket.

A felhő alapú megoldások leginkább egy olyan üzleti modellt takarnak, melyek ugyanolyan szoftvereket, alkalmazásokat biztosítanak, amelyek eddig csak telepített formában voltak elérhetőek. Ez a megoldás jelentős elmozdulást jelent az informatikai erőforrásokról kialakult hagyományos üzleti szemlélettől, sokkal könnyedebbé és egyszerűbbé téve a mindennapi használatot.

Lássuk mitől ennyire népszerű ez a megoldás

A felhő alapú Ügyfélszolgálati és Call Center rendszernek számos előnye van.

A szolgáltatás bárhonnan könnyen elérhető. A felhasználó bármely internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérheti a teljes vállalati környezetet – akár home office megoldásban is – így több telephely esetén nem kell külön-külön biztosítani az infrastruktúrát.

Kimagasló elérést biztosít. Fontos, hogy a felhő alapú rendszerbe akkor is beérkeznek a hívások, ha nem elérhető az adott cég telephelye, a multichannel funkcióknak köszönhetően pedig az ügyfél több csatornán is felveheti velünk a kapcsolatot.

Alacsony költségekkel lehet kiépíteni és üzemeltetni. Egy stabil és biztonságos infrastruktúrát hozhat létre anélkül, hogy újabb szerverekre, vagy egyéb eszközökre kellene befektetnie, ami már önmagában jelentős anyagi könnyedséget jelent.

A felhő alapú szolgáltatást nyújtó cég sok más tekintetben is leveszi a terhet a vállunkról. Ha felhő alapú szolgáltatást veszünk igénybe, a működtetési és karbantartási feladatok nem minket, felhasználókat terhelnek, hanem a szolgáltatót. Mivel nincs szükség fizikai szerverek és egyéb hálózati eszközök kiépítésére így felügyeletre és karbantartásra sincs szükség részünkről.

A szolgáltatások mögött meghúzódó cégek folyamatosan jelentős fejlesztéseket és beruházásokat eszközölnek, gondoskodnak a hardverek, szoftverek frissítéséről, bővítéséről annak érdekében, hogy a szolgáltatásaikat megfelelő minőségben tudják nyújtani. Így, aki igénybe vesz egy szolgáltatást, nem egy végleges terméket kap, hanem egy folyamatosan fejlődő rendszert, amin mindig a legfrissebb verzión fut, nem kell külön az upgrade munkákat sem elvégezni. Ezáltal a fejlesztések és az alkalmazások frissítésének járulékos költségei is megtakaríthatóak.

Biztonságos. Mivel az adataink nem egy fizikai eszközön vannak, hanem a felhőben, bármilyen probléma, vagy meghibásodás esetén az utólagos rendszer-helyreállítás könnyebb, az információvesztés kockázata is kisebb, mint saját eszközök esetében. A szolgáltatást nyújtó cégek biztonságos adatbankjai lehetővé teszik egyrészt, hogy a szolgáltatások megfelelő biztonsággal és minőségben álljanak rendelkezésre, másrészt, hogy képesek legyenek befogadni és tárolni rengeteg információt és adatot szinte korlátlan tárhelykapacitást biztosítva. Ez kiküszöböli azt a problémát, hogy elfogynak az üres tárhelyek a saját eszközeinken.

Természetesen ezen felül szükség van házon belül egy hozzáértő személyre, egy IT-sra vagy egy rendszergazdára, de a leterheltségét jelentősen csökkenthetjük.

Összegzés

Az üzletmenet folytonosságának biztosítása elengedhetetlen, hiszen bármilyen esetleges leállás súlyos veszteségeket és károkat okozhat. A felhő alapú működés ezt hivatott szolgálni, ugyanis ez a modell sokkal hatékonyabb és biztonságosabb üzleti működést tesz lehetővé.

Előző bejegyzés
Mi az az IVR rendszer?
Következő bejegyzés
Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Legutóbbi bejegyzések

  • Telefonközpont vagy Call Center rendszer 2023.02.14.
  • Az egyéni mutatók fontossága 2023.01.25.
  • Az IVR előnyei 2023.01.03.
  • Elkerülhetőek a negatív ügyfél visszajelzések 2022.12.20.
  • Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat? 2022.12.04.

Kategóriák

  • Adertis (24)

INFORMÁCIÓ

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

+36 1 44 33 500 helpdesk@adertis.hu Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS

+36 1 44 33 501
noc@adertis.hu
7/24 ügyelet

Call Center rendszer
Ügyfélszolgálati rendszer
Árak, csomagok
Blog
Kapcsolat

Adertis


Cert
Copyright © 2023 Adertis Kft.

Általános szerződési feltételek
Adatkezelés, adatvédelem
Távközlési szolgáltatóknak
Távsegítség kérése