Menü
  • Call center rendszer
  • Ügyfélszolgálati rendszer
  • Csomagok
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat

A felhő alapú rendszerek előnyei

Posted on 2022.02.23.
A felhőalapú rendszerek előnyei: bárhonnan elérhetők, többcsatornásak, kis költséggel, folyamatosan frissítve, biztonságosan üzemeltethetők
Saját szoftverünk egy felhőalapú ügyfélkezelő rendszer, ezért a felsorolt előnyök mindegyikével rendelkezik

Miért jó, ha felhőalapú call center rendszert választunk?

A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek. Ez a számos előnynek köszönhető, amelyek nemcsak mobilitást és gyorsabb használatot eredményeznek, hanem sok kiadástól is megkímélnek minket.

A felhő alapú megoldások ugyanolyan szoftvereket, alkalmazásokat biztosítanak, amelyek eddig csak telepített formában voltak elérhetőek. Ez a megoldás jelentős elmozdulást jelent az informatikai erőforrásokról kialakult hagyományos üzleti szemlélettől, sokkal könnyedebbé és egyszerűbbé téve a mindennapi használatot. Lássuk mitől ennyire népszerű ez a megoldás.

Az előnyökről részletesen

A felhő alapú ügyfélszolgálati és call center rendszerek előnyeit érdemes egyenként, bár a teljesség igénye nélkül számba venni. A rugalmasságnak, az alacsony költségeknek és a biztonságnak ugyanis számos olyan vonatkozása van, melyek a vállalat és a munkatársak hétköznapjait segítik. Ezzel pedig nemcsak a cég eredményei növekednek számottevően, hanem a munkatársak elköteleződése, sőt az ügyfélelégedettség is.

Rugalmasság

  • A szolgáltatás bárhonnan könnyen elérhető. A felhasználó bármely internetkapcsolattal rendelkező számítógépről elérheti a teljes vállalati környezetet, így több telephely esetén nem kell külön-külön biztosítani az infrastruktúrát. Természetesen távmunka esetében is működik ez a megoldás.
  • Kimagasló elérést biztosít. Fontos, hogy a felhő alapú rendszerbe akkor is beérkeznek a hívások, ha nem elérhető az adott cég telephelye. A multichannel funkcióknak köszönhetően pedig az ügyfél több csatornán is felveheti velünk a kapcsolatot.

Alacsony költségek

  • Alacsony költségekkel lehet kiépíteni és üzemeltetni. Stabil és biztonságos infrastruktúrát hozhatunk létre anélkül, hogy újabb szerverekbe, vagy egyéb eszközökbe kellene befektetnünk. Ez már önmagában jelentős anyagi könnyebbséget jelent.
  • A felhő alapú szolgáltatást nyújtó cég sok más tekintetben is leveszi a terhet a vállunkról. Ha felhő alapú szolgáltatást veszünk igénybe, a működtetési és karbantartási feladatok nem minket, felhasználókat terhelnek, hanem a szolgáltatót. Mivel nincs szükség fizikai szerverek és egyéb hálózati eszközök kiépítésére, így felügyeletre és karbantartásra sincs szükség részünkről.
  • A szolgáltatást nyújtó cégek folyamatosan jelentős fejlesztéseket és beruházásokat eszközölnek. Gondoskodnak a hardverek, szoftverek frissítéséről, bővítéséről annak érdekében, hogy a szolgáltatásaikat megfelelő minőségben tudják nyújtani. Így, aki igénybe vesz egy szolgáltatást, nem egy végleges terméket kap. Inkább egy folyamatosan fejlődő rendszert, amin mindig a legfrissebb verzión fut, nem kell külön az upgrade munkákat sem elvégezni. Ezáltal a fejlesztések és az alkalmazások frissítésének járulékos költségei is megtakaríthatók.

Biztonság

  • Biztonságos, mivel adataink nem egy fizikai eszközön vannak, hanem a felhőben. Bármilyen probléma, vagy meghibásodás esetén az utólagos rendszer-helyreállítás könnyebb, az információvesztés kockázata is kisebb, mint saját eszközök esetében.
  • A szolgáltatást nyújtó cégek biztonságos adatbankjai lehetővé teszik, hogy a szolgáltatások megfelelő biztonsággal és minőségben álljanak rendelkezésre. Másrészt biztosítják, hogy képesek legyenek befogadni és tárolni rengeteg információt és adatot szinte korlátlan tárhelykapacitást biztosítva. Ez kiküszöböli azt a problémát, hogy elfogynak az üres tárhelyek a saját eszközeinken.
  • Természetesen ezen felül szükség van házon belül egy hozzáértő személyre, egy IT-s munkatársra vagy egy rendszergazdára, de a leterheltségét jelentősen csökkenthetjük.

Összegzés

Az üzletmenet folytonosságának biztosítása elengedhetetlen, hiszen bármilyen esetleges leállás súlyos veszteségeket és károkat okozhat. A felhő alapú működés ezt hivatott szolgálni, ugyanis ez a modell sokkal hatékonyabb és biztonságosabb üzleti működést tesz lehetővé.

A felhőalapú rendszerek tehát bárhonnan elérhetők, többcsatornásak, kis költséggel, folyamatosan frissítve, biztonságosan üzemeltethetők.

Cégünk saját fejlesztésű szoftvere egy felhőalapú ügyfélkezelő rendszer, ezért a felsorolt előnyök mindegyikével rendelkezik. Ingyenes bemutatónkat kérve bárki személyesen is bepillantást nyerhet a részletekbe.

Előző bejegyzés
Mi az az IVR rendszer?
Következő bejegyzés
Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Legutóbbi bejegyzések

  • Kommunikáció AI alapokon 2024.06.06.
  • Ügyfélszolgálati rendszerek a magánegészségügyben 2023.12.11.
  • A contact center rendszer az új call center 2023.10.02.
  • Tanácsok jól működő IVR rendszerek tervezéséhez 2023.08.21.
  • Az ügyfélkezelő rendszerek profitábilis működése 2023.06.21.

Kategóriák

  • Adertis (29)

INFORMÁCIÓ ÉS AJÁNLATKÉRÉS

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 09:00 – 17:00

RENDSZERTÁMOGATÁS

+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu
Munkanapokon 08:00 – 17:00

Call Center rendszer
Ügyfélszolgálati rendszer
Árak, csomagok
Blog
Kapcsolat

Adertis


Cert
Copyright © 2025 Adertis Kft.

Általános szerződési feltételek
Adatkezelés, adatvédelem
Távközlési szolgáltatóknak
Távsegítség kérése