Aktuális állások

Erősítsd tudásoddal, kreativitásoddal csapatunkat, ha elhivatott, célorientált, magas szakmai tudással rendelkező szakembernek ismer a környezeted!

Főbb feladatok, munkák:

Saját fejlesztésű rendszerünk központi infrastruktúrájának fejlesztése, üzemeltetése és a rendszertámogatási csoport szakmai irányítása és koordinálása. Távközlési szolgáltatást (VoIP) is nyújtunk rendszereinkhez ezért számítunk munkádra, jó meglátásaidra és precíz munkavégzésedre ezen a területen is.

  • Hálózati és szerver infrastruktúra tervezése, fejlesztése
  • Üzemeltetési feladatok tervezése és automatizálása
  • Szakmai irányítás és koordináció a cég többi területével
  • Dokumentációk, belső szabályzások készítése
  • Változásmenedzsment, teljesítményértékelés, feladatok szervezése
  • Feladatok kapcsán szükséges elemzések, specifikációk készítése

Szakmai vezetői munkakör lévén elengedhetetlenek a mély és átfogó szakmai ismeretek. 

Kulcsszavak: CentOS, IP hálózatok, Virtualizáció, Zabbix, Mikrotik, Nginx, MySql, Tomcat, Asterisk, VoIP.

Az álláshoz tartozó elvárások:

Releváns rendszermérnöki tapasztalat elengedhetetlen, továbbá rendelkezz tapasztalatokkal összetett rendszerek építésében, üzemeltetésében, IT biztonságban és hálózati területeken is.

  • Szakirányú főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Informatikai rendszermérnöki tapasztalat (8+)
  • Linux (CentOS) releváns szakmai gyakorlat
  • Erős softskill tulajdonságok
  • erős dokumentációs képességek
  • Vezetői gondolkodásmód, architect szemléletmód
  • Széles körű és átfogó szakmai ismeretek
  • Infrastrukturális tervezés, fejlesztés és üzemeltetés szempontjainak ismerete
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • Távközlési ismeretek
  • Fejlesztői és adatbázis ismeretek
  • SIP, VoIP, Asterisk ismeret
Amit kínálunk:
  • Kiemelkedő, bejelentett fizetés, 13 éve eredményesen működő, stabil háttér és dinamikus növekedés
  • Összetett rendszer lévén, megfelelő szintű kihívás
  • Az ebédidő része a munkaidőnek, nincs több műszak
  • Nyugodt, barátságos légkör
  • Szakmai képzések lehetősége
  • Céges parkoló
Szükséges tapasztalat:
  • 5-10 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
  • Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
  • Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
  • 1133 Budapest, Gogol utca 13.
Jelentkezés az állásra:

Ha felkeltettük érdeklődésedet, várjuk fényképes szakmai önéletrajzodat az info@adertis.hu e-mail címre.

Főbb feladatok:
  • Saját fejlesztésű rendszerünk Linux alapú infrastruktúrájának üzemeltetése, szoros együttműködés a rendszertámogatási csapattal
  • Aktív részvétel az infrastruktúra fejlesztésében
  • Logelemzések, hibadetektálás és elhárítás, optimalizálási feladatok
  • Üzemeltetési dokumentációk kezelése és változások adminisztrációja
  • Asterisk alapú telefonközpontok üzemeltetési feladatainak elvégzése, dokumentálása
  • Kivételes esetekben ügyfelek helyszíni támogatása
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • IP hálózati ismeretek
  • CentOS és általános Linux ismeretek
  • Virtualizációs ismeretek (pl.: KVM, Vmware, Xen)
  • Valamilyen script nyelv ismerete (pl.: Bash, Python, Perl)
  • Automatizálási alapismeretek (pl.: Chef, Ansible, Puppet)
  • Valamilyen PBX rendszer ismerete (pl.: 3CX, Asterisk)
  • Kivételes precizitás és önálló munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Angol nyelvtudás (szakmai dokumentációk értelmezése)
  • Jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • Asterisk PBX ismeretek
  • Mélyebb CentOS gyakorlat
  • SAN hálózatok és storage-ek üzemeltetésében szerzett tapasztalat
  • Fejlesztői, automatizációs gondolkodásmód
Amit kínálunk:
  • Kiemelkedő, bejelentett fizetés, stabil háttér
  • Összetett, komplex rendszer lévén megfelelő szintű kihívás
  • Nyugodt, barátságos légkör
  • Szakmai képzések
Jelentkezés módja:

Fényképes szakmai önéletrajzodat várjuk az info@adertis.hu e-mail címre!

Főbb feladatok:
  • Saját fejlesztésű rendszerünk infrastruktúrájának üzemeltetése, távközléssel kapcsolatos üzemeltetési feladatok elvégzése, PBX-ek konfigurációja (Asterisk, VoIP), szoros együttműködés a rendszertámogatási csapattal
  • Asterisk PBX üzemeltetés, IVR és egyéb konfigurálások elvégzése
  • Logelemzések, hibadetektálás és elhárítás, optimalizálási feladatok
  • Részvétel Asterisk-hez kapcsolódó fejlesztésekben
  • Üzemeltetési dokumentációk kezelése és változások adminisztrációja
  • Kivételes esetekben ügyfelek helyszíni támogatása
  • VoIP kliens eszközök (iptelefon) felügyelete, üzemeltetése és hibaelhárítás
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Asterisk mély szintű ismerete
  • VoIP, SIP, Mikrotik és IP hálózati ismeretek
  • Távközlési ismeretek, szakirányú felsőfokú végzettség
  • CentOS és általános linux ismeretek
  • Kivételes precizitás és önálló munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • Jó kommunikációs készség
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • Mélyebb CentOS gyakorlat
  • Távközlési ismeretek
  • Fejlesztői, automatizációs gondolkodásmód
Amit kínálunk:
  • Kiemelkedő, bejelentett fizetés, stabil háttér
  • Összetett, komplex rendszer lévén megfelelő szintű kihívás
  • Nyugodt, barátságos légkör
  • Szakmai képzések
Jelentkezés módja:

Fényképes szakmai önéletrajzodat várjuk az info@adertis.hu e-mail címre!

Főbb feladatok, munkák:
  • IT biztonsági szabályzatok elkészítése és naprakészen tartása, felülvizsgálata
  • Részvétel információbiztonsági kontrollok tervezésében, fejlesztésében
  • Infrastruktúra tervezésben való részvétel
  • Szoros együttműködés az üzemeltetői és fejlesztői csapattal
  • Sérülékenységvizsgálatok, illetve BCP/DRP aktualizálása, ellenőrzése
  • Kockázatok feltárása, elemzése és a szabályozói környezet teljesülésének ellenőrzése
  • Informatikai biztonsági ellenőrzések lebonyolítása
  • Folyamatos, precíz dokumentáció-készítés
  • Belső oktatások megszervezése és lebonyolítása
Az álláshoz tartozó elvárások:
  • Műszaki és/vagy információbiztonsági felsőfokú végzettség
  • Rendszermérnöki gondolkodásmód
  • IT biztonsági területen szerzett 3-5 éves tapasztalat
  • Információbiztonsági módszertanok, ajánlások ismerete (ISO 27001, ITIL, COBIT és MNB ajánlások)
  • IT és hálózat üzemeltetési ismeretek (op. rendszerek, hálózatok, …)
  • Gyakori informatikai biztonsági kockázatok készségszintű ismerete
  • Analitikus, megoldás orientált gondolkodás, precizitás
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
  • Minősítések
  • Forensic eszközök és technikák ismerete
  • Automatizált ellenőrzésekben szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
  • Kiemelkedő, bejelentett fizetés, stabil háttér
  • Igény esetén parkoló biztosítása
  • Az ebédidő része a munkaidőnek
  • Nyugodt, barátságos légkör
Szükséges tapasztalat:
  • 3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges végzettség:
  • Főiskola
Szükséges nyelvtudás:
  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)
Foglalkoztatás jellege:
  • Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
  • 1133 Budapest, Gogol utca 13.
Jelentkezés módja:
  • Fényképes szakmai önéletrajzodat várjuk az info@adertis.hu e-mail címre!
Főbb feladatok, munkák:

Irodavezetőként felelős vagy az iroda zökkenőmentes napi működéséért, kezeled a beérkező leveleket, beszerzed a szükséges irodai eszközöket, napi kapcsolatban állsz a cég partnereivel és az üzemeltetéssel. Kezeled a pénztárát, felelős vagy a kimenő és bejövő számlákért, megrendelésekért. Szerződéseket készítesz elő, találkozókat szervezel. Ellátod a cég működésével kapcsolatos napi adminisztrációs tevékenységeket, ügyviteli rendszert működtetsz.
Segíted a munkatársakat adminisztratív feladataikban, beszerzéseket bonyolítasz le, támogatod az ügyvezetőt napi feladataiban. Nem ijedsz meg az összetett, kreativitást igénylő ad hock feladatoktól sem.

Az álláshoz tartozó elvárások:
  • legalább 3 év tapasztalattal és pénzügyi, alapvető számlázási ismeretekkel rendelkezel
  • felhasználói szinten jól ismered az Office termékeket
  • tudsz rendszerben gondolkozni, precizitás jellemez
  • dinamikus, vidám személyiséged van, jó szervezőkészséggel rendelkezel
  • önmagadra és munkádra is igényes vagy
  • angolul legalább társalgási szinten kommunikálsz
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

felsőfokú végzettség

Amit kínálunk:
  • kiemelkedő, bejelentett fizetés, 15 éve eredményesen működő, stabil háttér és dinamikus növekedés
  • ebédidő része a munkaidőnek, nincs túlóra
  • felelősségteljes, nyugodt, barátságos munkakör
  • szakmai képzések lehetősége
  • céges parkoló lehetősége
Jelentkezés az állásra:

Fényképes önéletrajzodat várjuk az info@adertis.hu e-mail címre.