Blog

Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Adertis
Minden cég egyedi, ezért az ügyfélkommunikációs megoldást ehhez igazítva kell kiválasztani A cégnek megfelelő ügyfélkommunikációs megoldás kiválasztása Minden cégvezető életében elsőrangú kérdés, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni az üzletmenetet, gördülékenyebbé…

A felhő alapú rendszerek előnyei

Adertis
Saját szoftverünk egy felhőalapú ügyfélkezelő rendszer, ezért a felsorolt előnyök mindegyikével rendelkezik Miért jó, ha felhőalapú call center rendszert választunk? A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek.…

Mi az az IVR rendszer?

Adertis
Egy jól működő, IVR-rel ellátott telefonközpont vállalkozásunk legolcsóbb munkatársa Az IVR hangmenü rendszer működéséről és előnyeiről „A modern és hatékony ügyfélszolgálat érdekében nyomja meg az 1-es gombot.” Biztosan Ön is…

Mérj, elemezz és optimalizálj

Adertis
A hatékony ügyfélszolgálati munkához elengedhetetlen a mérés, elemzés és optimalizálás Így lesz hatékony az ügyfélszolgálat teljesítménye Egy ügyfélszolgálat vagy call center esetében kiemelten fontos a hatékony működés. Igaz ez a…

VoIP telefonközpontra épülő szolgáltatások előnyei

Adertis
A VOIP technológia olcsó, rugalmas és biztonságos megoldás VoIP telefonközpont szoftverek nélkülözhetetlen előnyei A VoIP betűszó digitalizált hangtovábbítást jelent interneten keresztül (Voice Over Internet Protocol). Ez leegyszerűsítve azt jelenti, hogy…