Menü
  • Call center rendszer
  • Ügyfélszolgálati rendszer
  • Csomagok
  • Blog
  • Karrier
  • Kapcsolat

Változó gazdasági helyzet és az ezzel járó nehézségek

Posted on 2022.09.19.

Az elmúlt időszak változásait szinte tevékenységi körtől függetlenül megérzik a cégek, cégvezetők, alkalmazottak és természetesen az ügyfelek is. A kis- és középvállalkozások kiszámíthatatlannak, bizonytalannak érezhetik a jövőjüket, sok-sok fejtörést okoz mindenkinek hogyan tudja veszteség nélkül átvészelni az elkövetkezendő időszakot. Átszervezést, újratervezést, sok esetben megszorításokat, létszámcsökkentést és hasonló, senki számára nem komfortos kényszermegoldásokat kell alkalmazni a költségek csökkentése érdekében.

Amellett, hogy mindenki igyekszik minimalizálni a kiadásait, a nehézségek kezelése mellett még inkább arra törekszik, hogy ne veszítsen értékes, bevételt generáló ügyfeleket, illetve a tervek szerinti növekedést megvalósíthassa, a lehető legtöbb új partnert, vásárlót szerezhesse.

Így talán az eddiginél is fontosabbá vált, hogy megfelelő technikai megoldással rendelkezzünk, ami lehetővé teszi, hogy a legmagasabb szintű és minőségű ügyfélkiszolgálást és ügyfél-elégedettséget elérhessük, valamint azokra a felmerülő problémára nyújt megoldást, ami eddig nem került előtérbe.

Néhány problémakör, ami felmerülhet az átszervezés során:

Ilyen például az otthoni munkavégzés lehetőségének biztosítása, az ezekkel járó nehézségek leküzdése, ami sok esetben egy egyszerű, felhő alapú szolgáltatással megvalósítható.

Fontos a gyors és hatékony reagálás mind a telefonos, mind az e-mailes megkeresésekre, legyen szó akár meglévő ügyfelekről, akár új érdeklődőkről.

Fontos a teljes rálátás a folyamatokra, az átláthatóság, a megkeresések és a kollégák munkájának ellenőrizhetősége és nyomon követése, az ezekhez kapcsolódó pontos és széles körű statisztikai adatok rendelkezésre állása, hogy ne csak érzetre, hanem pontos adatokra támaszkodva hozhassuk meg a döntéseinket a belső folyamatok átszervezése során.

Az ügyfélélmény mellett fontos lehet az automatizálás lehetősége, hogy a kollégák munkaidejének hatékonysága és kihasználtsága megfelelő legyen.

Egy megfelelő rendszer használata minden esetben gazdaságilag hatékonyabb működést tesz lehetővé.

Egyes cégek kivárnak, próbálják minél kevesebb befektetéssel átvészelni ezt az időszakot, sokan viszont az előre menekülést választják olyan megoldásokkal, ami hosszú távú és stabil megoldást eredményez.

Cégünk működését megvizsgálva igyekezzünk olyan ár-érték arányú rendszert választani, ami a felsorolt sarkalatos problémákat segít megoldani, áthidalni a gazdasági nehézségeket, hogy ne veszítsük el meglévő ügyfeleinket és a lehető legtöbb új ügyféllel bővíthessük a portfóliónkat.

Előző bejegyzés
Mire figyeljünk egy rendszer bevezetése előtt
Következő bejegyzés
Ügyfélszolgálati rendszer – Költség vagy befektetés?  

Legutóbbi bejegyzések

  • Az egyéni mutatók fontossága 2023.01.25.
  • Jön a szezon 2022.11.17.
  • Ügyfélszolgálati rendszer – Költség vagy befektetés?   2022.10.24.
  • Változó gazdasági helyzet és az ezzel járó nehézségek 2022.09.19.
  • Mire figyeljünk egy rendszer bevezetése előtt 2022.08.05.

Kategóriák

  • Adertis (19)

INFORMÁCIÓ

+36 1 44 33 500
[email protected]
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

+36 1 44 33 500 [email protected] Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS

+36 1 44 33 501
[email protected]
7/24 ügyelet

Call Center rendszer
Ügyfélszolgálati rendszer
Árak, csomagok
Blog
Kapcsolat

Adertis


Cert
Copyright © 2023 Adertis Kft.

Általános szerződési feltételek
Adatkezelés, adatvédelem
Távközlési szolgáltatóknak
Távsegítség kérése