Megoldások a hatékonyság érdekében

Naptár funkció értékesítőknek

A naptár funkció lehetővé teszi időpontok rögzítését külsős értékesítők számára olyan formában, hogy a telefonon történő időpont egyeztetés, a telefonos rendszert nem használó felhasználó számára is könnyen kezelhetővé válik. A többféle nézetnek és a szűrési lehetőségeknek köszönhetően egy átlátható és könnyen kezelhető felületen követhetjük és kezelhetjük az időpontokat.

Telefon, e-mail, sms és ticket kezelés egy rendszerben

Teljes értékű e-mail kezelő felületünkön beállítható státuszok alapján követheti nyomon nyitott, folyamatban lévő és megválaszolt e-mailes megkereséseit, valamint felelős hozzárendelésével a megfelelő ügyintézőhöz rendelheti azokat. Tömeges vagy egyedi e-mail kiküldési lehetőséggel, előre megírt sablon szöveggel növelheti a hatékonyságot.

Hozzon létre hibajegyet (ticket) és kezelje hatékonyan a különböző csatornákon beérkező megkereséseket, ügyeket. A hibajegyek kezelésével egyszerűbbé és átláthatóbbá válik az ügyek feldolgozása.

Teljes értékű asztali készülékes használat

A rendszer a headset-es működtetés mellett lehetőséget biztosít teljes értékű asztali készülékes működtetésre is, vagy ezek kombinációjára, akár munkaállomásonként eltérően is. Az asztali készülékek esetén a hívások fogadása a klasszikus módon a telefonkészülékeken történik, úgy, hogy a rendszer minden funkciója változatlanul elérhető. Ideális megoldás RDP (Távoli asztal kapcsolat) használata esetén, illetve olyan cégek esetében, ahol más feladatokat is el kell látnia a munkatársnak, így nem megvalósítható a folyamatos headset használata (pl. személyes ügyfélszolgálat, általános irodai munka).

Online kérdőívek, piackutatás

Az online kérdőívek lehetővé teszik akár nagyobb számú ügyfél-elégedettségei lekérdezését is, gyorsan, egyszerűen, telefonhívások nélkül.  Az online kérdőív egy megosztó link segítségével bárhová eljuttatható, bármilyen erre alkalmas eszközön használható (laptop, számítógép, okostelefon, táblagép). Az önkitöltés lehetősége megnöveli a hatékonyságot és a válaszadási hajlandóságot. Automatikus ugrásokkal, legördülő válaszlehetőségekkel gyorsítható a kitöltés folyamata, valamint multimédiás elemek, táblázatok, ábrák használata is lehetővé válik. A kapott eredmények egyszerűen kinyerhetőek és statisztikázhatóak, hasonlóan a más platformon végzett felmérésekhez.

Menü