Professzionális piackutatási adatfelvételi rendszer

Piackutatási adatfelvételi rendszerünk a piacon egyedülálló módon, mind a három adatfelvételi technológiát egy rendszerben integrálja. Megoldást nyújt a személyes, online és telefonos, call centeres adatfelvételre.

CapITris telefonos adatfelvétel (CATI) CapITris személyes adatfelvéte (CAPI) CapITris online adatfelvétel (CAWI)
CATI
Telefonos adatfelvétel
CAPI
Személyes adatfelvétel
CAWI
Online adatfelvétel

capitris
Hívjon minket!

[+36 1] 99 88 300
info [kukac] adertis.hu


Demo
Demo kérdőív

Mit nyújt a CapITris?

CATI, CAWI, CAPI egyben Ha a CapITrist választja nincs szüksége más kérdezői, adatfelvételi szoftverre - a telefonos, az online és a személyes piackutatás is könnyedén megvalósítható szoftverünkkel.
Tetszőleges bonyolultságú feltételrendszer A letisztult szerkezetnek köszönhetően gyakorlatilag bármilyen feltételrendszer megfogalmazható - többek között az alábbiak:
  • jelölve van-e az adott cella
  • számérték vizsgálata
  • ki van-e töltve az adott cella
  • hány jelölés van egy adott oszlopban/sorban
Táblázatos kialakítás A CapITris működésének sarokpontja a táblázatos szerkezet. A táblázat soraira, oszlopaira és celláira is megadhatunk egymástól eltérő beállításokat (értékhatárok, hány jelölés lehet stb.). A CapITris adattípusai kérdésen belül is "keverhetőek":
  • Jelölés
  • Szám
  • Szöveg
  • Legördülő lista
  • E-mail
  • Telefonszám
  • Dátum
  • Idő
Címlisták kezelése Minden címlista rekordhoz több kontakt(telefonszám) tartozhat, amelyek egyedi lezárásokat kapnak: ha például egy céghez több telefonszám tartozik, és az első hívott szám rossz, akkor ezt az információt később visszavezethetjük az adatbázisunkba, így legközelebb már nem kell feleslegesen telefonálnia az operátornak.

Személyes kutatás esetén a főcím mellett pótcímeket is megadhatunk, illetve csoportosíthatjuk a címeket.

A CapITris-ben lehetőség van rá, hogy a címlista alapján előszűrjük a kérdezőnek megjelenő rekordokat.

Ha nem akarunk több címlistát feltölteni, a listákon belül is kialakíthatunk csoportokat, a címlista értékeire vonatkozó feltétel alapján.
Field - projektkövetés A CapITris-ben valós idejű statisztikák segítségével követhetjük a projektek állását (sikeres interjúk, elutasítók aránya, kvótaállás stb.), valamint a kérdezők munkáját (hányan vannak vonalban, mennyi sikerest csinálnak az egyes kérdezők stb.). A program rögzíti a kérdésidőket is.
Adatexport Exportálhatunk excel formátumban, de lehetőségünk van labalezett SPSS-file elkészítésére is.
Kvótafa A kvótát faszerkezetben kell definiálni, amelynek eredményeképp tetszőleges bonyolultságú adatszerkezet írható fel.
Jogosultsági rendszer A CapITris felhasználóihoz általános és egyedi jogokat, illetve korlátozásokat rendelhetünk. Beállíthatjuk, hogy a kérdezők melyik projektben, annak melyik címlistájában dolgozhatnak, de azt is, hogy a kérdezőket felügyelő supervisorok csak a saját kérdezőik statisztikáit lássák.

kapcsolat

információ- és ajánlatkérés

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu

ügyfélszolgálat

+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu

Munkanapokon
9:00 - 17:00 között

műszaki hibabejelentés

+36 1 44 33 501
helpdesk@adertis.hu

Copyright © 2017 ADERTIS Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
www.adertis.hu

callcenter, call-center, voip, megoldás, kérdőív, capitris, kérdőív szoftver, ügyvitel, ügyviteli rendszer, crm, crm rendszer, ügyfélszolgálat, ügyfélszolgálati rendszer